Tuesday, February 10, 2009

Let's Play Song~Tag~!!

Happened to see an interesting song~tag game on VN's blog, I was thinking I should try it myself too! =D

Here goes!

Rules

1. Put your iTunes, Windows Media Player, Realplayer etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. You must write that song name down NO MATTER HOW SILLY it sounds.
4. Put any comments in brackets after the song name.
5. For best result,put in various song from various singer at least 50 songs.

25 Things about Me

1. If someone says, “Will you marry me… you say?
YEAH! - Usher

(YEAH! =D Lol* instant joyfullness)

2. How would you describe yourself?
No way to say - Ayumi Hamasaki

(That's right.. I don't know a way to say =.=")

3. What do you like in a girl / boy?
You Raise Me Up - Josh Groban

(Err.. I don't know how my girlfriend might 'raise me up' LOL, I can't wait for that to happen!)

4. How do you feel today?
I'll Face Myself - Persona 4 OST

(I'm feeling like facing myself.. o_O What?)

5. What is your life’s purpose?
Rock DJ - Robbie Williams

(Now I'm so rocking it Deejay! xD)

6. What is your motto?
You Raise Me Up - Inori

(Watthe..? Again? Yay I like raising people up! ...Whatever that means =D )

7. What do your friends think of you?
Hips Don't Lie - Shakira

(I'm not a good liar, but lol, my hips certainly don't lie! xDDD )

8. What do you think of your parents?
One Of The Brightest Stars - James Blunt

(They are indeed =3 )

9. What do you think about very often?
Hao Xiang Hao Xiang - Leo Ku & Zhao Wei

(Nice smell.. nice smell.. Yesh.. I hate body odour >.> )

10. What is some good advice for me?
Teman Tapi Mesra - Ratu

(Lol be a HAPPY friend! =D )

11. What do you think of your best friend?
So Beautiful - Savage Garden

(If it's a girl, I like to call them beautiful~ But if it's a guy... urgh* stop it!!*)

12. What do you think of the person you like?
Lost Without You - Robin Thicke

(Hm.. yeah, I always feel kinda.. lost? @_@ )

13. What is your life story?
Bridge Over Troubled Waters - Clay Aiken

(My life is just full of troubles =.=" )

14. What do you want to be when you grow up?
My Sugar Cat - Mika Nakashima

(LOL.. no comment)

15. What do you think of when you see the person you like?
Only You - Rain

(SO Only you =3 )

16. What will you dance to at your wedding?
He's a Pirate - Pirates of the Carribean OST

(..That's kinda a WEIRD dance song.. o_O )

17. What will they play at your funeral?
Sexyback - Justin Timberlake

(WTF WTF WTF no comment... o-o)

18. What is your hobby/interest?
What I Go to School For? - Jonas Brothers

(What do we go to school for?? =D )

19. What is your biggest fear?
Blind Alley - Persona 3 OST

(Erm.. so true? )

20. What is your biggest secret?
Kiss Goodbye - Wang Lee Hom

(Lol kissing goodbye sounds so sweet =D and secretive? )

21. What do you think of your friends?
Superstar - Ruben Studdard

(YAY!)

22. What did you do last night?
Superwoman - Cao Ge

(....... bloody hell, i'm not being a gay >_> )

23. How would you describe your mom?
Life is a Flower - Ace of Base

(Yep my mum is just the happy-go-lucky type like me =3 )

24. What do people assume when they first look at me?
Ordinary People - John Legend

(I am just ordinary like you, and I like to remain that way too ^_^ )

25. Will I have a happy life?
Lost - Michael Buble

(Lol.. from what I see.. you prolly be lost just like me!! XD)

2 comments:

  1. your first answer is LOL!
    i'm surprised that you listen to an Indon song XD;;

    ReplyDelete
  2. Somehow Indon songs are tonnes better than Malay songs that always remain strictly traditional.. No offense on that o-o

    Lol I should call you Chocobo nex time! =D

    ReplyDelete